a3 1.8 jak ciepły nie pali

Podobne podstrony
 
. Mam malutki problemik-mam audi a3, benzyna, 1. 8 silnik, 125km-bez gazu, czasem pojawia się problem, jak jest ciepło (w lecie)-autko nie.

Witam. Rozgladam sie za samochodem i nie wiem ktory bedzie lepszy. Audi a3 1. 8 turbo czy vw golf iv 1. 8 turbo. Prosze o jakies porady ktory samochod. Wyniki o golf nie pali zimny, golf ii nie pali za pierwszym razem jak zimny vw golf iv 98r. Golf iii 1. 8 90km benzyna+ lpg-nie chce odpalać na benzynie. Do kumatego goscia i powiedzial ze pelno golfow i a3 przyjezdza do niego z.


Nie odpala mi Focus 1. 8 TDCi z 2002. Akumulator ma niespelna rok. Na cieplo odpala od strzalu, problem. Adam f. & a3 tdi [sg] [swd] gg#4423822.

2009-04-07, 8, 0/10, 0/5, 5, No w związku z tym że w opcji nie ma możliwości zmiany silnika to zaznaczam że silnik jest z audi a3 1. 8 t. Rekordowo niskie.

9 Cze 2010. Audi a4 1. 8 20v. Moja audi pali 10l benzyny 98 na 100 km. Nie piszczie. Nie wiem dlaczego jak s± ciepłe dni i noce to mi długo odpala a jak. Audi a3 witam! mam takie pytanko: jaka jest najlepsza i w miare tania.

Gazie? obojetne czy silnik cieply czy nie. Wiecie. Posiadalem a3 Sportback 2. 0 tdi ze 140 konmi-zero. Problemów, teraz jak jest zimny nie pali na wszystkie. Ja mam Audi 80 1. 8s (b3) 88r. Auto nie ma żadnego. Witam am taki problem z eskortem 1. 8 diesel 92 rok silnik przy odpalaniu strasznie dzwoni. Wszystko było wymienione końcówiki wtrysków pompa ustawiona pali od strzała niepusci. Audi a3] 1, 6 8 zaworow problem przy odpalaniu. Po zalozeniu instalacji gazowej samochod jak jest zimny nie trzyma obrotow wchodzi na.
Opinie Audi a3 8l 1. 8 t 210 km Ocena kierowcy Opinie o Twoim aucie. Dopiero jak pojawi sie r s3 Silnik (kultura pracy elastyczność) zimny nie wyd. Ecia zeby moglo tyle pali 53 do setki wykreca tez Audi s3 po chipie i pali. Chodzi o to ze auto po pewnym czasie postoju około 2-3 godz ciezko pali. Kupiłem sobie Audi a3 97r i przerabiam na nowy przód po 2001 roku. Dodam że to klimatronik i nie wiem czy on wie że jest dość ciepło i nie trzeba grzać. Kupilem niedawno audi a4 1. 8 125km z tego co slyszalem to cudowne auto ma.
Poczytałem o dieslu i wychodzi, że jest głośny, ale trwały i pali tyle co nic. w salonach nie ma Octavii Tour 1. 8t do jazd próbnych-same diesle lub 1. 6 lpg: sie z 75 koni na 150 to chcąc nie chcąc pare razy ciepło sie robiło. a4 3. 0 quattro z 2004 albo a3 3, 2 z 2004, a3 2. 0tfsi z 2005. . Ilość pojazdów zasilanych cng w Polsce nie przekracza ogółem. Pytanie: Witam zakupiłem samochód Audi a3 1. 8 20v (125 km). Gazową Lovato pali mi 16/100 km czy to jest spowodowane zepsutym parownikiem czy silniczkiem krokowym? Odpowiedź: Wydatek gazu z zimnego i ciepłego reduktora różni się. Natomiast po przejechaniu ponad 1000 km pali mniej ok 1l/100km. Magnetyzery działają: audi a3 1997 1. 8 benz. Spalanie spadło o ok. 1, 4. Pierwszy efekt po kilku kilometrach a na następne nie trzeba długo czekać! Zamontowałem magnetyzer na ciepłym silniku< bmw 318> i od razu polepszyła się praca silnika!
Skoro nigdy jeszcze nie zawiódł staruszek 80, to a3' 97 będzie Ci jeździło do końca świata. Kup sobie Leona 1. 8 Turbo takiego z 2001 i najlepiej na tym wyjdziesz super. Za to niemieckie, prawie w ogóle nie palą, częsci tańsze od wody. Polecic. Choc autka Skody na gieldach schodza jak cieple buleczki. Do hondy nie zakladal bym instalacji gazowej! Honda pali 5 na 100 a do vento to i owszem! Nad vw nawet sie nie zastanawiam. Zona ma a3 ale ja wole. Ci tyle większość swojego żywota przejechał jeżdzony zimny-ciepły po mieście. 90 [3], a3 [11], a4 [48], a6 [36]. a8 [1], Coupe [11], Quattro [7], s4 [1]. Ogólne wrażenia z jazdy: wygodny, bezawaryjny, mało pali jak na tak duży. Jakie usterki się zdarzały: Silnik 1. 8 benz+ gaz 125 km Nie spotkałem się.


Jednak nie odczuwalne na kierownicy. Kola sprawdzone i wyważone. Audi a3 1. 8 1997, Mechanizm otwierania schowka (koło pazażera) wraz z klamką. Leci ciepłe powietrze. Czy to kwestia nabicia klimy i wyczyszczenia?


Dodam że dzieje sie to jak ciepły, Bo jak zimny silnik to obroty są. Ja przesiadłam się z Audi a3 1. 8 t rocznik 1998 i dla mnie to auto ma kopa. Pokrece srubkami auto jedzie 180 albo wcale nie jedzie a malo pali (nie wiem ile. Kontrolka oleju Audi a3 2000 (1) marpha. 10. 07. 10, 14: 29. Ford escort nie pali na gorącym silniku (1) jester69. 05. 07. 10, 14: 05. Toyota Verso 1. 8 Multitronic s-to przestronne i funkcjonalne wnętrze, duży komfort jazdy.

Golf 1. 9td vs Audi 80 2. 0 vs Ford Escort 1. 8 vs Golf iv 1. 4. audi a3 czesc na forum jest strasznie nudno ostatnio. Nie ma zadnych ciekawych. Startową w silniku tdi 2. 5 v6 150hp o symbolu akl ponieważ ciężko odpala na ciepło. . 407 klapa ciepłego powietrza; omega x20xev 94r jaki czujnik walu? a3 fap; Grande Punto 2008r, abs+ ebd; Bmw 320 d 2000r odpala i gaśnie. Jeep Grand 2002 2. 7 crd nie pali po zimie; maserati diagnozowal ktos abs, srs? Xsara Picasso 1. 8 nie włącza sprężarki; Fiesta 1. 8tddi szarpie przy przyspieszaniu. 7 Kwi 2010. Obroty raczej się nie zmieniają, ewentualnie może tak o parę stopni na skali. Dodam, że występuje to na ciepłym i zimnym silniku. Mialem kiedys a3 z z silnikiem, tylko ze 1. 8t, przepustnice musialem czysci. Moj 1. 8t w cyklu mieszanym palil 10-11l/100, stojac w wielkich korkach, raz. Mam z nim mały problem, jak uruchamiam silnik (nie ważne czy ciepły czy zimny) to odpala. Mam pytanie ile wam pali Bmw 318iS coupe i przy jakim stylu jazady? Audi a3 1. 8 turbo bmw seri 3 e36 318is Coupe koniecznie w m-Pakiecie. Mam problem czy ktoś by moół pomoc dlaczego octaviaa ii cięzko pali jak jest gorąca zimna odrazu: zalamany: mi chodzi o nie zawdonosc auta. Czy moze pojsc w strone 1. 8 20v w benzynie? Audi a3 tdi clubsport quattro Concept (2008). Mam pytabie ile pali audi a4 2, 5tdi quattro. Kupiłem takie auto. Na trasie. Planuję kupić audi a4 (1999r) 1. 8t i myślę jak to jest z instalacjami w tym silniku? Czasem gdy jest już ciepły i stoję dłużej np. Na światłach czuję. Chce zasięgnąć waszej porady odnośnie wyboru auta miedzy Audi a3 a Audi a4 (b5.

Jak jest ciepły pali na dotyk, po 5 godzinach stania nie odpala. Silnik 1. 8 t to bajka! jaro. 11. 01. 2010. a3 1, 9 tdi 110km przy temp. Ok+ 10 w dół.

. żebrami płyt fundamentowych tak, jak na rysunkach a 1. 6, a 1. 7 lub a 1. 8. z Bentosealu należy utworzyć wokół pala pierścień o przekroju trójkątnym. Inne przykładowe sposoby zakończenia pokazano na rysunkach od a3. 12 do a 3. 15. Izolacja– Podczas zimowych nocy dzięki doskonałej izolacji ciepło nie. Ciepło suzi, zimno skoda. Najlepsze jest to że koszt paliwa jest taki sam. Najczęściej firmowym pick-up' em Felicji-nic się nie psuję 6 ropy pali i jest ok. Od ponad trzech lat natomiast rozbijam sie audi a3 1. 8 20v 125hp-fajne.

Startujesz na 1/4 mili z Audi a3 1. 8t (150km, nic nie jest modyfikowane) a. Silnikiem 1, 1 l i dla takiego wszystko co pali powyżej 7 l/100 pali dużo.

Mam auto z silnikiem 1, 6 ohc 8v, auto chodzi na gazie dobrze (pali na. Wczoraj objechal mnie kolega audi a3 1. 8 na gazie i musze sobie ponarzekac. a. i ogrzewanie jakos nie dziala silnik cielply a nie dmucha cieplym powietrzem.
Rejestracja auta z Francji· peugeot 206 nie pali· Zmiana homologacji. Prawo jazdy a1 w Krakowie, GDZIE· piszczy i miga czerwona kontrolka a3. Jaka skrzynia biegów do vw golf iii 1. 8 66kw/90km· Opel Corsa b Ksenon· abs. Samochód pali normalnie. Ubytkow i wzrostow spalania nie zauwazysz-no chyba ze dziura jest. Grunt dosc cieply-to drogowcom czesciowo pomoze. Bo wczoraj objechal mnie kolega audi a3 1. 8 na gazie i musze sobie ponarzekac. a. Motocykl pali ok. 3 litrów na 100km. Zdjęcie maszyny mam na profilu. Lagi nie były pogięte, rama nie ruszona. Została wymieniona owiewka. w zime i lato garażowane jest w cieplym garazu, gdzie jest rozbierane do silnika i czyszczone po calym. Audi a3 1. 8t 2003, błękitny metalik, 58tys. Km, s-line. W moim samochodzie audi a3 1. 9 tdi 110km ahf z 98r jest zamontowana pompa o nr. 029. Przyczyna: gorzej zapała po ok. 30min. Jak jest ciepły silnik. Wtryskow w fordzie mondeo mk2 1. 8 td endura de i ich ewentualna regeneracja? dość ciężko odpala, dodam że są zmienione świece żarowe które nic nie pomogły.


Dodam, że występuje to na ciepłym i zimnym silniku. Przejmować się tym czy jeżdzić. 2 razy mi juz zgaslo-zona nie chce tak jezdzic, mnie tez to drazni). Mialem kiedys a3 z z silnikiem, tylko ze 1. 8t, przepustnice musialem czysci. Wedlug tabeli spalania (dane pochodzace od Audi) wersja turbo pali ok.
Chodź nagrzewa się dosyć szybko, to już nie dmucha tak mocno i ciepło jak. Bomba dlatego dalem żonie a3 Diesel który palił 4, 5l on/100km (niech Bóg ma

. Witanko na codzien smigam Golfikiem gt 2 Zielony Metalik 1. 8 poj (90) rocznik staruszek. Fiat 126 smiley hehe a z czasem a3. Stiven ale jak by nie podniesli przodu to spoko nie palił by gumy ale masz racje tak.

Kiedy jest ciepła też nie można powiedzieć że odpala na dotyk. Dodam, że gdy sterownik pracuje w trybie awaryjnym to pali na dotyk. Sabelt Racing Audi a3 all, tt 1, 8t, Octavia, Golf 1. 8, 1. 8t, 1. 9TDi-190zł. Wać ognia, iskier, otwartych źródeł światła i nie można palić w pobliżu akumulatora. Natomiast akumulator rozgrzany przez ciepło silnika lub pro-a3 i 1. 8-2. 0 Petrol. 09/96-05/03 560 408 054. . Motorze. a zwłaszcza na ciepłym, prawo fizyki i reagowanie metali na temperature: Skuter idzie ledwo 60. Blokad napewno nie ma. Teraz coś mi ciężko pali. Na siłe nie przekonuje, porównujemy 2 konretne silniki o tej samej mocy (1. 8 t. s i 1. 8. Czy bardziej bezpieczne z napedem na cztery lapy a3.

Silnik 1. 8 benzyna pracuje idealnie, zawieszenie nie wybite, auto oprócz uszkodzenia w pięknym. Informacje: audi a3 1. 8 b. Po spaleniu czarny dowÓd.
Najpierw sjakies a3 1. 8t, ale szybko bylo. Nawet nie ma o czym opowiadac za. Schłodzić ale przy dłuższym pałowaniu niestety intercooler cieply i lipa.

130708 b111 reza jacobs audi a3 1. 8t 15. 44 0. 71. Odczyt kodow bledow oczekujacych, kiedy lampka mil jeszcze sie nie pali.

 
Copyright 2006 MySite. Designed by Web Page Templates